Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 przyjmuje:

  1. podania,
  2. wnioski,
  3. pisma interesantów

od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00.

Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.

Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową lub elektroniczną.

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ SZKOŁĘ:

Obowiązek szkolny:

  1. zapisy do szkoły,
  2. ewidencja uczniów,
  3. arkusze ocen i dzienniki.

Sprawy administracyjne:

  1. decyzje, zezwolenia i zwolnienia (indywidualny tok nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego, nauki drugiego języka obcego, informatyki,)
  2. zgodnie z obowiązującymi przepisami na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych - wydaje dyrektor szkoły*,
  3. wydawanie legitymacji uczniowskich,
  4. kart rowerowych,
  5. wydawanie zaświadczeń,
  6. wydawanie duplikatów.

Postępowanie w sprawach nieletnich:

  1. wnioski do Sądu Rodzinnego,
  2. skierowania do poradni.

Sprawy kadrowe:

  1. sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,

Sprawozdawczość:

  1. raporty,
  2. sprawozdania.

Składnica akt:

  1. akta osobowe pracowników,
  2. arkusze ocen,
  3. dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego,
  4. protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
  5. księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  6. protokoły Rady Rodziców.
Podmiot udostępniający informację:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Henryka Sienkiewicza w Radomsku
odpowiada: Dorota Przybek
data: 04-11-2022
wytworzył: Jolanta Suszczyk
data: 04-11-2022
data: 04-11-2022

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 04-11-2022 - Edycja treści
  • 24-02-2020 - Edycja treści
  • 29-03-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 94