Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
W Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 im. Henryka Sienkiewicza w Radomsku prowadzone są następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
- archiwum szkolne,
- ewidencja akt osobowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych,
- ewidencja czasu pracy,
- ewidencja delegacji służbowych,
- ewidencja giloszy w księdze druków ścisłego zarachowania,
- ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły,
- księga dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły podstawowej i gimnazjum,
- księga uczniów uczęszczających do placówki,
- księgi protokołów rad pedagogicznych,
- księgi uchwał rady pedagogicznej,
- rejestr uchwał rady pedagogicznej - księga korespondencji,
- rejestr procedur i instrukcji obowiązujących w szkole,
- rejestr wydanych kart rowerowych i motorowerowych w księdze druków ścisłego
- zarachowania,
- rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
- księga zarządzeń dyrektora,
- rejestr zaświadczeń - awans nauczycieli.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie szkoły osobom upoważnionym (organom kontrolującym) na ich wniosek. Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U.2002.101.926 ze zm.).
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 24-02-2020 - Edycja treści
- 29-03-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 107