Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:

W Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 im. Henryka Sienkiewicza w Radomsku prowadzone są następujące rejestry, ewidencje i archiwa:

  1. archiwum szkolne,
  2. ewidencja akt osobowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych,
  3. ewidencja czasu pracy,
  4. ewidencja delegacji służbowych,
  5. ewidencja giloszy w księdze druków ścisłego zarachowania,
  6. ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły,
  7. księga dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły podstawowej i gimnazjum,
  8. księga uczniów uczęszczających do placówki,
  9. księgi protokołów rad pedagogicznych,
  10. księgi uchwał rady pedagogicznej,
  11. rejestr uchwał rady pedagogicznej - księga korespondencji,
  12. rejestr procedur i instrukcji obowiązujących w szkole,
  13. rejestr wydanych kart rowerowych i motorowerowych w księdze druków ścisłego
  14. zarachowania,
  15. rejestr wydanych legitymacji szkolnych,
  16. księga zarządzeń dyrektora,
  17. rejestr zaświadczeń - awans nauczycieli.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie szkoły osobom upoważnionym (organom kontrolującym) na ich wniosek. Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U.2002.101.926 ze zm.).

Podmiot udostępniający informację:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Henryka Sienkiewicza w Radomsku
odpowiada: Dorota Przybek
data: 24-02-2020
wytworzył: Jolanta Suszczyk
data: 24-02-2020
data: 24-02-2020

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 24-02-2020 - Edycja treści
  • 29-03-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 109